Beställning
Kan jag lägga till produkter i min beställning efter att den är gjord?
Last Updated: 17 januari, 2021Vi kan inte höja faktureringsbeloppet på din order efter att du har placerat den. Det smidigaste sättet för dig för att få din beställning snabbt är att lägga en till beställning.
Jag har inte fått någon orderbekräftelse
Last Updated: 17 januari, 2021Så fort vi har tagit emot din order skickas det automatiskt ut en orderbekräftelse till dig vi epost. Det skickas även ut en leveransbekräftelse när ditt paket skickas från oss. Om du inte kan hitta det här mailet får du gärna dubbelkolla i din skräppost. Kan du fortfarande inte hitta det är du välkommen att...
Jag har inte mottagit min order?
Last Updated: 17 januari, 2021Om du har lagt en beställning och väntat i mer än två dagar så har troligtvis någonting gått fel. Det första du kan göra för att se statusen på din beställning är att se om du har fått en leveransbekräftelse som en spårningslänk. Fått leveransbekräftelseOm du har fått leveransbekräftelsen kan du spåra försändelsen med spårningslänken...